pozvanka na Linuxove setkani

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Pondělí Prosinec 28 12:39:49 CET 1998

Sun, Dec 27, 1998 ve 06:02:51PM +0100 Pavel Janik ml. napsal:
> Instalace pres FTP muze byt problemova, pokud mate pomale pripojeni do
> Internetu, coz u vysovych skol jaksi odpada...

nechci odporovat, nesedim daleko od zdroje (jen v druhem kridle budovy), ale
presto mivam s ftp.fi celkem problemy (napr. rada modulu se mi nenainstaluje
a radeji zatuhne). funguje mi to jedine neanonymne ;-(

ale mozna jen zbytecne desim lidi a chyba je (jako obvykle) ve mne.

milan

Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!