LILO a dve distribuce linuxu

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Úterý Prosinec 29 12:57:00 CET 1998

Tue, Dec 29, 1998 ve 12:39:47PM +0100 Pavel Lisy napsal:
> Mam dotaz
>
> mohl byste mi nekdo poradit, jak provozovat dve distribuce linuxu na jednom
> stroji. Konkretne bych chtel SuSE 5.3 (zalozeno na lib5) a RH 5.x (na glibc).
>
> Nejak nechapu, jak nastavit lilo (kam ulozit kernel, aby byl u obou
> distribuci videt, ...) Provozujete to nekdo, nebo je to problematicke?

no mate dve partition, na kazde jeden kernel a v lilo.conf dva ruzne
zaznamy, ne ? v cem je problem ? vy chcete mit jedno jadro pro dva disky ?
to by slo tezko, neb jadro lezi na root-partition a ta je separatni pro obe
distribuce, ne ?

m.s.

pokud by se lilo vzpecovalo, udelal bych to asi tak, ze bych si do jedne
distribuce namountil druhy root-disk, udelal bych do rootu symlink tak, aby
to vypadalo, ze obe jadra lezi v rootu a pak dal lilo

to by mohlo pomoct.

m.s.

> Pavel

> E-Mail: Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
> Date: 29-Dec-98
> Time: 12:37:18
>
> This message was sent by XFMail
Milan Šorm  (aka John Popelník)      telefon: +420 5 41512348
B205, FI MU, Botanická 68a, Brno     sorm na informatics.muni.cz
http://www.fi.muni.cz/~sorm/         tel. domů: (05) 46211083
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!