LILO a dve distribuce linuxu

Úterý Prosinec 29 14:05:25 CET 1998

pali na tmapy.cz (Pavel Lisy) writes:

> mohl byste mi nekdo poradit, jak provozovat dve distribuce linuxu na
> jednom stroji.

Moznosti je vice, napriklad:
1. prim. partition: swap (spolecny pro RH i SuSE)
2. prim. partition: RH
3. prim. partition: SuSE
4. prim. partition: home adresar

Pokud by s bootovanim jadra SuSE pres LILO byly problemy (problem s
pristupem za 1024 cylindr u nekterych BIOSu), muselo by se to udelat
jinak, ale take by to slo.

V lilo.conf (v SuSE nebo RH root FS) pak budete mit neco jako:

boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
prompt
timeout=50
default=RH
image=/boot/vmlinuz-2.0.35-2
        label=RH
        root=/dev/hda2
        read-only
image=/boot/vmlinuz-2.0.35-2
        label=SuSE
        root=/dev/hda3
        read-only

Pisu to z hlavy, takze mozna bude potreba to trochu opravit.

LILO je velmi flexibilni - nedavno jsem musel instalovat dvoje Win95
na jeden pocitac (jedny Win95 na hda, druhe na hdb). Bylo nutne pouzit
rafinovanosti pomoci voleb "map-drive", ale nakonec se to
rozbehlo. (LILO s Linuxem tam funguji jako "zavadec" :-))

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR