zvuk v jadre

Leos Literak literakl na alpha.inf.upol.cz
Středa Prosinec 30 12:17:38 CET 1998

 Nazdar,

mam jeden problem se zvukem. Mam SB16 a vzdycky ( uz od casu 1.0.x po
2.0.34) mi zvuk perfektne fungoval. Ted jsem vsak upgradnul na 2.0.36 a
nefunguje to. Pri make (e|menu)config nikde nenajdu misto, kam zadat IRQ,
IO base apod, cela struktura je ted uplne jina.

Zkompiluju to jako modul, vzniknou mi dva moduly - sound.o a jeste nejaky
(muj linux je zrovna 100km daleko, takze nemohu byt presnejsi). Kdyz
pouzivam nejake zvokove veci, treba cat soubor.au > /dev/audio, napise mi
to hlasku, ze "(operation|function) not supported".

Pri vypisu /proc/ tam ten hardware nikde neni - ani IRQ, ani pamet.
RTFM jsem uz zkousel. Mate nekdo nejaky napad?

Dik
				LL

Real Name:              Leos Literak
Prefered Mail Address:  literakl na risc.upol.cz
Web:                    http://www.inf.upol.cz/~literakl