zvuk v jadre

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Středa Prosinec 30 13:46:36 CET 1998

On Wed, 30 Dec 1998, Leos Literak wrote:

>  Nazdar,
>
> mam jeden problem se zvukem. Mam SB16 a vzdycky ( uz od casu 1.0.x po
> 2.0.34) mi zvuk perfektne fungoval. Ted jsem vsak upgradnul na 2.0.36 a
> nefunguje to. Pri make (e|menu)config nikde nenajdu misto, kam zadat IRQ,
> IO base apod, cela struktura je ted uplne jina.

mam taky 2.0.36 a SB16 (myslim ze Value edition) a naprosto v pohode mi
to jde nakonfigurovat. Je pravda, ze pouzivam make xconfig atd. ale to je
asi vedlejsi.

Mimochodem, mam pocit ze vzdy davam zvuk primo do kernelu, ne jako modul

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "