Samba v NT siti

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Středa Prosinec 30 22:47:53 CET 1998

On 30 Dec 98, at 18:31, Vaclav Dvorsky wrote:

> [...]
> W95. Konfiguroval sem tak dlouho, az sem se dostal do stadia, ze v NT i
> W95 v okolnich pocitacich Linux vidim a muzu na jeho disky psat/cist.
> Problem mam ten, ze bych chtel, aby si Linux overoval hesla na NT
> serveru, coz mam nastaveny, ale nedela to. Kdyz pouzivam uzivatele
> vedenyho i na Linuxu, uzivatel i skupina sou OK. Kdyz pouziju uzivatele
> z NT domeny, ale bez uctu na Linuxu, soubory dostanou vlastnika nobody.
>
> Ve /var/log/samba mam hlasku Ignoring unknown parameter "domain
> controller", ovsem ten mam bezpochyby nastaven spravne. NT server vede
To se asi pise s jednim l

Vas musi spise zajimat password server=jmeno_NT_serveru

> Linux jako svuj backup server, ale moc si s nim nerozumi. Uz nevim co
> dal a za kazdou radu nebo odkaz na cesky stranky o Sambe budu vdecny.
> Dik
>
> PS. v Linuxu sem vcelku zacatecnik + neumim anglicky, novou verzi Samby
> 1.9.18p10 se mi zatim podle navodu nepodarilo nainstalovat

TIP je uz ctvrta beta 2.0. Doporucuji k vyzkouseni.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Neodkladej na zitrek, co dnes mohou udelat jini.