Samba v NT siti

Vaclav Dvorsky hufhendr na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 31 10:26:07 CET 1998

> To se asi pise s jednim l

Kdepak, jak neumim anglicky, taxem to opisoval doslovne  :-)

> Vas musi spise zajimat password server=jmeno_NT_serveru

Spravne, tam mam nastaveny win_jmeno NT serveru; snad je to spravne a nema
tam bejt IP adresa. Mam ho bez uvozovek a zavorek, zase doufam, ze je to
dobre. K tomu mam jeste nastaveno security = server.
Presto mi to nechodi. Mam podezreni, ze se musi na NT serveru nastavit cosi,
aby Linuxu svoje hesla predaval.

> TIP je uz ctvrta beta 2.0. Doporucuji k vyzkouseni.

Dik, mozna ji nakonec skusim. Ve verzi 1.9.18p10 uz pisou, ze je dodelany
sdileni s W98, ale vyssi verze bude asi este lepsi  :-)
Zdravim Huf