Zalohovani dat.

Martin Patka smartin na mikroservis.cz
Neděle Únor 1 02:42:26 CET 1998

Zdravim,

>Objem nekomprimovanych dat je priblizne 500MB. Chtel bych provadet
>automaticke PLNE zalohovani, protoze se pri zalohovani prirustkovem ci
>differencialnim citim jaksi nesvuj a moc tomu (a taky sobe) neverim.
>
>Jsou podporovany i streamery (jako DITTO) ? Existuje software na zalohovani
>a obnovovani dat na/ze streameru?
>Jde mi hlavne o aplikace pro prikazovou radku, cele bych to chtel
realizovat
>pomoci skriptu.

Ja pouzivam obycejne Colorado 250MB z doprodeje za 1000,-
Format to ma standartni QIC-80. Na normalni kazety DC2120 se
bez komprese vejde jen 120MB, ale Verbatim ma kazetu,
kde jsou civky otoceny o 90st, tim padem ma vice mista a
kapacitu 400/800MB. Zkousel jsem to obslouzit programem
Taper, ale ten byl z te nestandartni delky nejak mimo. Ale tar chodi
perfektne.

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 4301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 4592
Czech Republic                    ICQ:  4512227
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin