pamet > swap

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Neděle Únor 1 08:01:12 CET 1998

On 31-Jan-98 Jan Kasprzak wrote:
>  Jaroslav Klaus pise:
> :
> : On 31-Jan-98 Petr Simek wrote:
> : >  je mimo - jakmile se zacne swapovat je to spatny. Velky swap je dobry
> : >  v
> : >  nekterych situacich - napriklad potrebujete otevrit v pine 60MB
> : >  mailbox.
> : >  Pak ocenite swap - na tohle je jak delany.
> :
> : Neni pravda. Na toto je to delane mozna v Linuxu, ale to je jen jedna
> : filozofie swapovani.
> :
> [...]

To jsme si asi nerozumeli. Reagoval jsem na vyrok pana Simka "jakmile se
zacne swapovat je to spatny" a pri te prilezitosti jsem tam nechal ten
priklad, ktery je sice pravdivy, ale v kontextu s predchozi vetou na
mne pusobil, ze se swapuje pouze v tomto a podobnem pripade. Podle mne neni
pravda ze "jakmile se zacne swapovat je to spatny".
--
Jarda