Re2: audio CD grab, cdda2wav...

Blackie blackie na zf.jcu.cz
Pondělí Únor 2 12:55:57 CET 1998

On Mon, 2 Feb 1998, Snek wrote:

> MATSHITA CR-581, ATAPI CDROM drive
>
> S pozdravem Snek :-)

Hi

Uz jsem chtel na toto tema napsat drive, ale jeste jsem chvili testoval.
Funguje nekomu cdda2wav a nejaka CDROM nebo WORM tak, ze u jednotlivych
audiotracku se nevyskytuje praskani nebo preskakovani a navic treba vychazi
kontrolni soucty ???
Zkousel jsem totiz nekolik SCSI CDROMek i WORM, a vsechny produkuji vysledky
z ruznym mnozstvim zaruseni a pokud stahnu 10x jednu stopu, dostanu 10 ruznych
MD5 sum. Jednou vyjimecne se mi podarilo, aby nekolikrat vysel MD5 - tusim u
nejake SCSI Toshiby.
Ma s timto nekdo vetsi zkusenosti, popripade muze poradit?

Diky

Blackie
<blackie na zf.jcu.cz>