Lze mazat adresar temp ?

Pondělí Únor 2 14:46:22 CET 1998

On Fri, 30 Jan 1998, Derfinak Jan wrote:

> Mozno, ze teraz tmpwatch funguje tak ako ma, ale ja som spokojny s find-om,
> takze ak ma niekto nepresvedci o jeho nebezpecnosti, menit nebudem.

Zakladni problem s kombinaci find & rm je ten, ze se je race-condition
jako hrom mezi tim, jak find prohledava filesystem a rm to maze (s -exec
je mensi nez s -print | xargs, ale je tam take). Neni pak prilis tezke
presvedcit find, aby prohledaval neco uplne jineho, nez pak rm smaze.
Nemluve o tom, ze jsou mozna race-conditions i uvnitr find.

To, ze automaticky cistic docasnych souboru s klidem vymaze /usr/bin nebo
/home/velky_sef, mi nepripada moc dobre. :)

Tmpwatch mozna neni dokonaly, ale je (aspon co vim), dostatecne
paranoidni, aby se nenechal presvedcit k provadeni neceho, co delat nema.

On Sun, 1 Feb 1998, Matus Uhlar wrote:

> A treba zabezpecit aby sa nesnazili niektori useri oklamat find
> pravidelnym spustanim touch v crontabe alebo pomocou at;

Treba tak, ze ten, kdo bude pri necem takovem pristizen, dostane
25 na holou. :)

Dulezity aspekt tohoto je ten, ze vinik na sebe nutne ukazuje pritomnosti
tech souboru.

--Pavel Kankovsky aka Peak   [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]