Lze mazat adresar temp ?

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Pondělí Únor 2 23:17:36 CET 1998

On Mon, 2 Feb 1998, Pavel Kankovsky wrote:

> Zakladni problem s kombinaci find & rm je ten, ze se je race-condition
> jako hrom mezi tim, jak find prohledava filesystem a rm to maze (s -exec
> je mensi nez s -print | xargs, ale je tam take). Neni pak prilis tezke
> presvedcit find, aby prohledaval neco uplne jineho, nez pak rm smaze.

Zda sa, ze dostatocne nerozumiem pojmu race-condition. Mohol by mi ho niekto
objasnit? Pripadne naznacit ako dosiahnut toho, co popisuje Pavel. (to ma
naozaj zaujima)

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones