Help chybne knihovny?

Dan Ohnesorg, admin on power dan na feld.cvut.cz
Úterý Únor 3 08:44:31 CET 1998

On  3 Feb 98 at 7:16, Snek wrote:

> contribu hurricane na libc-5.4.38-3

Tyhle knihovny jsou vadne, docela me to vypeklo,
snazil jsem se resit nejake problemy se suexec a
s locales upgradem libc a na tohle jsem narazil.
Byl jsem z toho docela zoufaly, protoze mi pak
neslo ani ftp, abych stahnul puvodni. Situace se
kompletne vyresila, kdyz jsem tyhle odnistaloval
a nahral tam ty puvodni necontribove. Mam pocit,
ze v dobe, kdy jsem to delal byly tyhle dokonce
normlane v adresari updates.
Na redhat jsem to psal, ale nikdo nereagoval.

zdravim
dan

DDDDDD
DDDDDD OO              CVUT FEL Prague, Bohemia
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pocitac se od televizniho divaka lisi tim,
ze ma vlastni program.