Help chybne knihovny?

Snek s0000 na os3.os.ds.mfcr.cz
Úterý Únor 3 07:14:08 CET 1998

Zdravim!

Mam nasledujici velky problem.

Mam RH Linux 5.0 + jadro 2.0.33. Provedl jsem kompletni update
z RH 5.0 update (rpm --nodeps --force --upgrade *.rpm).
Dale jsem upgradoval z contribu hurricane na libc-5.4.38-3

Spustil jsem ldconfig a restartoval (mam vyzkouseno na Quake
ze ldconfig sam nestaci) bohuzel az druhy den.

Od te doby mi nebezi Linux, ale vecinu casu travi swapovanim.
Takove programky jako ping, route, redirect mi vytvareji
(zjisteno pres top) 10-16MB v pameti.

Poradite jak toto napravit? Nemam bohuzel cas to cele preinstalovat
a dost mi to specha.

S pozdravem Snek :-/