dlouhe nazvy windows a vypalovani CD - help

Radikovsky radik na p15.monet.cz
Úterý Únor 3 10:34:16 CET 1998

Radek Svoboda wrote:

> Na disku FAT32 mam nakopirovanou instalaci linuxu.
> Pristup k vypalovacce mam pouze pod windows.
>
> Lze nejak vypalit CD s instalaci tak, aby se zachovaly dlouhe nazvy ?
> A co permisny, atd. ? Pujde z toho instalovat ? Je nejake reseni, nebo to
> muzu rovnou smazat ? :(
>
> Diky za kazde info, Radek.

 Vzhledem k tomu, ze jsem nedavno resil podobny problem, mohu obsirne
informovat.
Podotykam, ze je to moje prvni setkani s Linuxem....
Stahnul jsem RedHat a SlackWare. Oboji jsem vypalil na CD pomoci Joliet FS
konkretne pomoci WinOnCD. Vysledek:

SlackWare:
kdyz jsem si doma instaloval SlackWare, tak jsem nasel na CD kernel fs32i,
ktery obsahuje patch na Joliet a vse se bez problemu nainstalovalo.
Pak jsem ale prelozil jador pro sebe a uz sem na CD a FAT32 videl jen kratke
nazvy.
Takze jsem vypatral na siti stranku, kde je patch na FAT32 a Joliet
(http://bmrc.berkeley.edu/people/chaffee/).
Po prelozeni uz umim cist i FAT32 a CD Joliet.... proste hepaaac

RedHat:
Na CD neni jadro pro Joliet (je tam jen jedno jadro - na SlackWare alespon
30),
ale nastesti na vyse uvedene adrese je i image s Joliet/FAT32.... Stahnul
jsem,
spustil jsem, Linux  CD zjevne nasel a umrel. Nalistoval jsem tedy poznamky,
ktere byly u image a zdesil se.... Je treba PRESNE dodrzet nazvy souboru na
CD,
vcetne velkych a malich pismen..... konkretne Windows neradi vytvari adresar
RPMS (a udelaji Rpms...). Navic na orig. CD je nekolik linku na soubory,
ktere Joliet jaksi neumi. Takze je treba nektere soubory mit na CD nekolikrat

(v adresari instimage/usr/bin a instimage/lib). Navic to neumi i nektere FTP
programy,
takze ja jsem zjistil, ze mi to kamarad stahl spatne. Ted jsem nasel ftp
server, kde to je
stazeno snad bez linku (ftp.fi.muni.cz). Takze jsem pred problemem, jak to
zapsat na
to stare CD (neuzevrel jsem ho...) a budu to zkouset instalovat primo z
FAT32...

Vzhledem k temto zkusenostem ted nevim, jestli SlackWare se povedl omylem,
nebo je
mene narocny.....

Moje CD se SlackWarem (posledni verze) muzu pripasne i okopirovat (v Praze)

Ales