Propojeni pomoci PLIP Linux<->Linux Wir95<->Linux

Zdenek Habala Zdenek.Habala na ais.cz
Úterý Únor 3 10:47:06 CET 1998

Zdravim !

Konecne se mi povedlo propojit dva linux stroje pomoci PLIP. Sice jsem
se musel kvuli tomu vrati z jadra 2.1.76 na 2.0.32. Ale mam nasledujici
dotazy:

1. Jake volby mohou anebo musi byt v jadre 2.1.76 povoleny, aby to
fungovalo. Vim ze nesmi byt podpora pro paralelni tiskarnu a zrejme ani
pro IOMega ZIP.

2. Je mozne abych takhle propojil Wir95 s Linuxem. Pokud ano tak jak ?

Diky za kazdou novou odpoved :o)
--
| Zdenek Habala         | +420 603 414 730 GSM Paegas                |