squid a dial-up

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Únor 3 20:56:19 CET 1998

Pavel Janik ml. <Pavel.Janik na inet.cz> wrote:

: Dalsim resenim je upgrade na nejnovejsi PPP, ktere umi dial-on-demand.

Vediet ho vie, ale
- chce to 2.1.x kernel, co nemusi kazdemu vyhovovat
- chodi to niekomu spolahlivo ? Asi treti den sa hram s d-o-d na
  PPP 2.3.3 a kerneli 2.1.84 a robi to psie kusy - zvlast to vyzera,
  ze idle timeout dokonale ignoruje a sklada podla vlastneho
  uvazenia, akonahle nie je momentalne otvorene ziadne TCP
  spojenie.

  Obavam sa, ze moze ist o konflikt s dynamicky pridelovanou IP
  adresou (moja je stala, kvoli jednoduchosti ju ale akceptujem
  z druhej strany; adresa na druhej strane je vopred neznama -
  na ktory portmaster ma seria hodi, tam som).

Oproti tomuto bol diald omnoho spolahlivejsi, ten sa mi ale zase
nepodarilo pod development jadrom rozchodit.

Zdravi
--
					Stano