Linux vs. W|N... - SOFTWARE

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Úterý Únor 3 12:07:58 CET 1998

On Tue, 3 Feb 1998, Lubos Vitek wrote:

> 	Linuxu. Stroskotal som vsak pri porovnavani "beznych" aplikacii
> 	prevadzkovanych vo W|N... s tymi co su dostupne pre Linux.

Chcel by som si upresnit, co rozumies pod pojmov bezne a dostupne aplikacie.
Ako poznam svojich kolegov Windowsakov, tak bezne a dostupne su tie
aplikacie, ktore sa daju lahko ukradnut. Z toho dovodu sa mi tazko
vysvetluju napriklad vyhody programu gimp. Ja im vysvetlim co vsetko to vie,
a ze je to navyse zadarmo a oni mi odpovedaju, ze corel toho vie viac a je
tiez "zadarmo". To iste plati baliku office, c++ builder ...
Chcem tym povedat, ze nemozes porovnavat neporovnatelne. Musis ujasnit, ci
porovnavas komercne alebo free aplikacie.

Inac zoznam linux applikacii (aj komercnych) je na notoricky znamej adrese:
http://www.xnet.com/~blatura/linapps.shtml

Vela sa da najst aj na http://www.redhat.com

					jano

----- I can't get no satisfaction -----