Re2: audio CD grab, cdda2wav...

Stefan Simko Stefan.Simko na Slovakia.EU.net
Úterý Únor 3 15:01:51 CET 1998

ahoj
pridam svoje skromne postrehy z tejto problematiky, odbornik nie som
1) ked dvakrat grabnes stopu, fajl nie je rovnaky
  - toto je zrejme z principu? ja som o tom niekde cital ze je to samozrejmost?
mozno
    kvoli jitter correction?
2) ktory drive to dokaze z linuxu
  - tu nejde o o linux, ale o schopnost drivu, ktoru rozne nazyvaju raw copy,
digital
    audio extraction atd. ale je to
    feature drivu, nema to kazdy, myslim ze toshiby to vacsinou maju, moja
urcite,citaj faq
3) rychlost grabovania
  - este som nevidel grabber ist rychlejsie ako 1:1 a to windac a to v mode
burst copy
    na grabovanie su najmenej tri mody, ide o getnutie, savnutie a pripadna
synchronizacia
    podla faq niektore drivy idu viac
4) aj tak to cvaka a praska
 - to je cudne, mne to na linuxe a cdda2wav a islo cisto, sory znacku neviem na
pohlad
   zistit
5) odporucam kazdemu si najprv precitat faq
   http://www.tardis.ed.ac.uk/~psyche/cdda/CDDAfaq.shtml co je cdda faq
   http://www.isomedia.com/homes/isomedia/cd/CD_FAQ1.html co je alt.cdrom faq

zaujimave je ze odporucaju linux na grabovanie lebo od 1.3.30 ma spolahlive
grabovanie v kerneli a nemusi sa preto spoliehat na nejaky shitovy soft

Simkes