Re2: audio CD grab, cdda2wav...

Vaclav Ovsik ovsik na skoda.cz
Úterý Únor 3 16:21:05 CET 1998

On Tue, 3 Feb 1998, Petr Simek wrote:

> Myslim ze ne - pry je to principem cteni tech audio stop. Problem je v tom
> ze ten zacatek nidy nezacina na stejnem miste - respektive pokud si u tech
> souboru ktere nactete z jedne audio stopy sesynchronnizujete zacatky
> (uriznete ten ktery tam ma neco navic) tak by pak uz mely byt dale stejne.

Zkoumal jsem ty soubory v hexaeditoru. Nejsou jenom posunute, lisi se to v
hodnotach. Je videt, ze to nejakym vypoctem prolejza.
Na doplneni: kolega tvrdil, ze jeho NEC SCSI mechanika, stejne jako
vypalovacka JVC prectou ty audio stopy pokazde stejne (binarne
komparoval).

--
	Vaclav OVSIK			email: ovsik na skoda.cz
	Skoda Informatika		phone: +420 19 7721366