deskjet 670c

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Únor 3 20:47:47 CET 1998

Ales Vostrak <sitourcz na sitour.anet.cz> wrote:

:> mam tiskarnu deskjet 670c a chtel ,bych ,aby mi tiskla pod
:> Xwindows. Pouzivam Linux Slakware 3.4 .
:> Diky predem.

: Ja tisknu poscriptove prez ghostscript s nastavenim na deskjetcolor.

Kedysi som spachal patch pre 600dpi ciernobielu tlac na 690c
a nieco naviac vie aj driver M. Lottermosera, urceny najma
pre 850C.

Pokial by niekoho zaujimal SRPM Ghostscriptu 5.10 s patchmi
pre HP a pdf_sec (citanie kodovanych PDF), pripadne len tie
patche (cca 64 kB), mozem to niekam poslat. Bohuzial nemam
moznost to sam vystavit a vdaka tomu pdf_sec by sa to asi
nemalo dostat priamo do RH contribu.

Zdravi
--
					Stano