Linux vs. W|N... - SOFTWARE

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Úterý Únor 3 22:51:16 CET 1998

On Tue, Feb 03, 1998 at 01:23:17PM +0100, Snek wrote:

> Pokud se jedna porovnani ze strany serveru tak si prectete toto:
> (omlouvam se za velikost, ale jiz jsem to na modrem svete nedohledal)
> Jsou Windows NT tou pravou platformou

Je to tam k nalezeni, clanek vysel 29.1. - viz zalozka (pro Lynx USEMAP)
4-7 uprostred strany, ale nepovazuji ho za prilis stastny. Uz to jak je
uveden:

   Jsou Windows NT tou pravou platformou nebo je ji stale opomijeny,
       odstrkovany a zavrhovany unix? Tam nekde venku je pravda ...

obsah je take diskutabilni, autor navrhuje jako ekvivalent nekolika
silnych NT serveru slabsi linuxovy server, ktery zvladne funkci routeru,
firewallu, web/mail/ftp serveru, SQL serveru a fileserveru... ne ze by to
neutahl, ale mit tyto funkce oddelene je dobre uz jen kvuli bezpecnosti.

Nemluve o clanku, ktery vysel den na to a -dd- v nem uvadi parametry
serveru sveta namodro - ten NT server neni az tak silny...

--
                           home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
Marek Kubita               http://users.lantanet.cz/~kubitovi/