Linux vs. W|N... - SOFTWARE

Lubos Vitek vitek na intrak.tuke.sk
Středa Únor 4 01:29:08 CET 1998

On Tue, 3 Feb 1998, Milan Zamazal wrote:

>     LV: 	Prosim, ak viete o programoch ktore SVOJOU KVALITOU
>     LV: ZODPOVEDAJU nizsie uvedenym programom
>
> Rozumim tomu spravne, ze ke vsemu chcete "stejny kram jako uvedeny
> priklad"?  Takze napr. u "textovy editor" chcete slyset StarOffice?
> Nebo jste to myslel jinak?

	V podstate ano.

	Ide mi o to, ze chcem urobit akysi zoznam aplikacii pre Linux,
	ktore by boli kvazy-nahradou pre pouzivatelov Windowsov, ktori
	by chceli presedlat na Linux (z akehokolvek dovodu). Vacsina
	windowsakov totizto uznava Linux ako stabilny, bezpecny system,
	avsak napriek tomu neradi opustaju svoje Windowsy a ako dovod
	sa casto vyskytuju otazky:

	"Je pod Linuxom program typu XXXX, ktory mam pod Windowsom ?"

	A kedze ako bezni uzivatelia Windowsu nebrowsuju po Linuxackych
	strankach, nesleduju Linuxacke konferencie a necitaju Lin. noviny,
	nevedia, ktory program z mnohych dostupnych aplikacii pod Linuxom
	by mohol splnat ich poziadavky, co najblizsie by sa podobal
	ich oblubenemu XXXX programu pod Windowsami...

	Cielom tohto mojho pokusu by mohol byt Linuxovy system, ktory
	by vyzorom aj "vyzbrojou" mohol uspokojit bezneho uzivatela
	Windowsov ...

	Pre blizsie informacie odporucam precitat si este raz moj prvy
	mail na tuto temu a zamysliet sa nad tym, ake programy by sa dali
	pouzit v Linuxe namiesto spominanych programov vo Windowse... :)

					Dik za pochopenie,

							Lubos V.

			email: vitek na intrak.tuke.sk