Lze mazat adresar temp ?

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Středa Únor 4 11:06:01 CET 1998

On Tue, 3 Feb 1998, Petr Kolar wrote:

>    Race condition neboli soubeh je situace, kdyz pri (kvazi)paralelnim behu
> alespon dvou procesu dojde k chybe, ktera je zpusobena tim, ze jeden zmeni
> dalsim(u) data "pod rukama". Data mohou byt vcelku jakakoli - sdilene
> promenne, obsah souboru, adresare, apod.. Odstraneni soubehu se dosahuje
> tak, ze se zajisti, aby vsechny procesy provadely urcite posloupnosti akci
> (tzv. kriticke sekce) se sdilenymi daty (tzv. kriticka oblast) vcelku, bez
> zasahu dalsich procesu. K tomu se pouzivaji semafory, uzamykani dat apod..

Ano, takto si to predstavujem aj ja. Ale teraz konkretne ako to suvisi s
find a rm. Znamena to snad, ze kym stihne find cez -exec spustit rm tak
subor, ktory nasiel uz bude iny (napriklad linka na nejaky dolezity subor)?
Ale rm zmaze len tu linku. Alebo meno suboru, ktore sa preda ako argument
pre rm, bude ine ako to, co find nasiel? Ale to by znamenalo vaznu chybu v
programe find a o tej by sa uz vedelo. Alebo sa da upravit spravanie rm
pomocou niejakeho LD_PRELOAD? Neviem si to predstavit, ale ak by to slo, tak
sa da upravit aj spravanie tmpwatch.

					jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones