ext2

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Středa Únor 4 11:20:20 CET 1998

On Tue, 3 Feb 1998, Snek wrote:

> Zdravim!
>
> Mam dotaz ohledne bezdestrukcni kontroly ext2 disku.
> Hlasi mi to na nektere sektory LBA sect=xxxxx error ...
> Vzhledem ktomu ze je to root a ma to velikost 1.7GB
> tak bych to nejak rad proveril. Poradite jak?

 prikaz  'badblocks'

					Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *