Bug APM?

Snek s0000 na os3.os.ds.mfcr.cz
Úterý Únor 3 10:13:16 CET 1998

Zdravím!

Pouzivam RH 5.0 a jadro 2.0.33 s podporou APM.
V biosu mam povoleno "uspani disku" a vyvadi to nepekne kousky.

Pokud se nekdo nebo neco nepodiva obcas na dany disk a neprovede
nejakou zadost o cteni tak disk klidne usne. Toto se stane i tehdy
kdyz napriklad bezi koder na MPG a "souvisle" cte a zapisuje
na disk v delce asi 30 minut. Proces zabirajici 97% CPU je uspan
klidne na 8 hodin a nic se nedeje!!!

Dokaze to take usnout i pri formatovani disku (mkfs.ext2 -c /dev/hdd1),
kdy to pak hlasi "tajmouty" a formatovani po interakci dokonci.

Prozatim to resim pomoci smycky (slepp 120 cd /dev/xxx ls),
rad bych to uspavani vyuzival, ale ne takhle.

Je to normalni chovani?

Snek :-(