ispell

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Středa Únor 4 11:38:51 CET 1998

On Mon, 2 Feb 1998, Matus Uhlar wrote:

> Jan ' Kozo ' Vajda <jvajda na somi.sk> wrote:
> -> 	neviete o niecom, co dokaze poslovencit ( potazmo pocestit ) ispell ?
> -> ( pripadne iny spell checker, ktory by vedel nieco podobne ) ..
>
> myslim ze by to mohla byt uloha CZLUG; teda bud to urobit, bud to dat
> niekomu urobit, alebo ked to niekto urobi zohnat to a dat to von;

 Co vim, tak cesky slovnik k ispellu existuje na

	http://hlava22.fsv.cvut.cz/~cermak/ispell

 s nekterymi slovy to ma ale problemy. Prosto ho doma vpohode pouzivam.

						Vlada Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *