ispell

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Sobota Únor 7 17:46:59 CET 1998

   Datum: pondeli, 2.unora 1998 17:46:59 +0100 (MET)
   Odesilatel: Matus Uhlar <uhlar na netlab.sk>

   > -> neviete o niecom, co dokaze poslovencit ( potazmo pocestit ) ispell ?
   > -> ( pripadne iny spell checker, ktory by vedel nieco podobne ) ..
   >
   > myslim ze by to mohla byt uloha CZLUG; teda bud to urobit, bud to dat
   > niekomu urobit, alebo ked to niekto urobi zohnat to a dat to von;

Ja tento nazor nesdilim. Ve stanovach CZLUGu je sice napsano:

* Podporuje nebo zadava vytvareni programoveho vybaveni pro operacni
system Linux.

Ale musime si uvedomit, odkud bude CZLUG cerpat financni
prostredky. Bude je cerpat z clenskych prispevku, ktere jen stezi
mohou pokryt vytvoreni ci koupi ceskeho slovniku pro
ispell. Samozrejme pokud se najde nekdo, kdo bude ochoten pokracovat v
praci na vytvareni slovniku pro ispell, bude jej CZLUG v ramci svych
moznosti podporovat. V teto otazce ale bude jiste vetsi roli hrat
Nadace pro podporu free softwaru.

Ale souhlasim s Vami, ze CZLUG by v pripade nalezeni nebo vytvoreni
pripadneho reseni tohoto problemu, mel toto reseni sirit mezi
uzivatele operacniho systemu Linux (cleny CZLUGu).
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz