Vzdalene ovladani emacsu a objektove technologie?

snajdr na pvt.net snajdr na pvt.net
Středa Únor 4 12:57:15 CET 1998

Dobry den,
   zajimalo by me zda lze nejak integrovat emacs do jinych aplikaci.
Ted nemysli to, ze bych ho chtel k nim proste prikompilovat v
nejake modifikovane verzi, ale spis jak s nim spolupracovat
nebo presnej zda to vubec jde.
     Uvedu priklad. Mam aplikaci, ktera generuje nejaky
vystup a ten predklada uzivateli. Uzivatel ho modifikuje
a aplikace podle techto modifikaci meni sve chovani.
Pokud neco zmeni uzivatel v emacsu - okamzite se to promitne
do aplikace a naopak. Jde to nejak vyresit?
   Dalsi vec jsou objektove technologie. Jake pouzit
v programech v Linuxu. Moznosti je nekolik, ale
jsou odlisne stavem pouzitelnosti, prijatelnosti nebo
neprijatelnosti licence atd. a to pocinaje ILU, Corbou
az po COM/DCOM atd. Otazka je kterou a proc?
Predpokladam, ze COM/DCOM je nepouzitelne z duvodu
licencnich a free implementaci v dohledne dobe nikdo asi
nenapise. U ostatnich neznam stav, pouzitelnost atd.
Mate s tim nekdo zkusenost?

S pozdravem
    Petr Snajdr