Moduly 2.1.x

Vaclav Brozik brozik na students.zcu.cz
Středa Únor 4 12:55:18 CET 1998

Pouzivate nekdo zvukovy ovladac jako modul v jadre cca >2.1.70?
On se totiz z puvodniho jednoho modulu rozdelil na vice - podle hw.
zarizeni. Zajimalo by mne, jak spravne nakonfigurovat kerneld (v
dokumentaci uss o te zmene neni ani zminka), kdyz na zarizeni s jednim
major cislem je nekolik modulu???

Dalsi problem - v 2.1.82 jsem nerozchodil opl2 (karta kompatibilni se SB
Pro) a modul lp hlasil, ze nemuze "resolve symbol".

Podporuje uss, nebo bude podporovat perzistentni moduly?

Pri shutdownu (kernel?) obcas vypisuje hlasky trying to unuse...

Jeste jeden dotaz: kde jsou zdrojaky k mkdosfs?

                                         Vena Brozik
--

  Vaclav Brozik              Fakulta aplikovanych ved
  Luzicka 796                Zapadoceska univerzita