Problem s PPP pripojenim - shrnuti

Petr Barta orinc na czech.net
Středa Únor 4 14:00:48 CET 1998

Dekuji vsem za rady. Nevim, nezjistil jsem, cim to bylo, ale podle
rad jsem provedl nasledujici:

'setserial /dev/ttyS1 autoconfigure'
zkusil pripojeni - nefunguje

pridal do /etc/ppp.options_out 'kdebug 7'
zkusil - nefunguje

zmenil '/dev/modem' na '/dev/ttyS1' (pozn.: /dev/modem je samozrejme pouze
link na /dev/ttyS1)
zkusil - nefunguje

zmenil '/dev/ttyS1' z predchoziho bodu na '/dev/cua1'
zkusil - dostal pouze hlaseni pppd s vypsanim strucneho helpu

zmenil (pro jistotu, uz si nejsem nicim jisty) '/dev/cua1' na '/dev/cua0'
zkusil - to same jako minule

zmenil '/dev/cua0' na '/dev/ttyS1'
zkusil - FUNGUJE!!!!                8-0

jeste experiment: zmenil '/dev/ttyS1' na '/dev/modem'
zkusil - FUNGUJE!!!

Jo a pak jsem jeste vyhodil debug a porad to funguje.

Takze opravdu nevim, cim to bylo. Pokud mi to nekdo vysvetli budu strasne
rad, zatim mi ale naprosto staci, ze to bezi. :-))

				Zdravim,
					Petr Barta