Problem s PPP pripojenim - shrnuti

Libor Pechacek farco na clnet.cz
Středa Únor 4 15:13:53 CET 1998

On Wed, 4 Feb 1998, Petr Barta wrote:

> Dekuji vsem za rady. Nevim, nezjistil jsem, cim to bylo, ale podle
> rad jsem provedl nasledujici:
>
> Jo a pak jsem jeste vyhodil debug a porad to funguje.
>
> Takze opravdu nevim, cim to bylo. Pokud mi to nekdo vysvetli budu strasne
> rad, zatim mi ale naprosto staci, ze to bezi. :-))

Pri resetu modemu pppd porad posila lcp configure req.  Posila standartne
v intervalech 1s a 10 requestu.  Jestli reset modemu trva 10s+-naka okolo,
muze to mit zajimavy chovani (obcas fung., obcas ne).

Da se to snadno vystopovat z logu.  Je tam neco jako: "sending lcp
requests" a pak "last message repeated X times".

Tohle jsem se naucil na US-Robotics Courier.  Jiny modemy jsem zatim
netrapil.

--
Libor Pechacek <farco na clnet.cz>
                                            CL-Net ISP network administrator