Vzdalene ovladani emacsu a objektove technologie?

snajdr na pvt.net snajdr na pvt.net
Středa Únor 4 17:16:09 CET 1998

>   Lepsi alternativy k DCOM jsou Corba, ILU, ale
>   ty nejsou temer VUBEC pouzivany v jiz existujich aplikacich
>   na rozdil od DCOM.

Mam obavu, ze muj problem je, ze v oblasti meho zajmu nejsou
pouzivany vubec zadne objektove technologie :-), ale
rad bych se pletl. Nicmene ten priklad s Emacsem by se mi
velice hodil.

>   Pomoci DCOM si mohu z Linuxu otevrit MS Word dokument
>   na MS Win DCOM serveru a nechat si to zkonvertit na HTML
>   a zobrazit na Linuxu ci nechat si vytisknout na tiskarne
>   nebo si ho muho nechat zobrazit v nejakem device kontextu
>   primo na X serveru a podobne podle meho nazoru POTREBNE
>   veci.

    Zajimave jiste, potrebne snad, ale zda se mi, ze DCOM je
nepouzitelny pro free aplikace na Linuxu z duvodu nedostupnosti
free implementace a jelikoz jsem nevidel zatim specifikaci, ktera
nebyla oznacena "draft" pochybuji, ze se v dohledne dobe objevi.

     Mam pocit, ze jsem nekde videl, ze pri vyvoji GNOME
ma byt pouzivano ILU a dokonce jsem zahledl v teto souvislosti
nejakou zminko o Corbe ( implementace se tism jmenovala Arachne).
nevite nekdo podrobnosti?

S pozdravem
    Petr Snajdr