Vzdalene ovladani emacsu a objektove technologie?

Michal Muhlpachr michalm na pvt.net
Čtvrtek Únor 5 00:00:15 CET 1998

snajdr na pvt.net wrote:

> Mam obavu, ze muj problem je, ze v oblasti meho zajmu nejsou
> pouzivany vubec zadne objektove technologie :-), ale
> rad bych se pletl. Nicmene ten priklad s Emacsem by se mi
> velice hodil.

No ja problem absence objektovych komunikacnich rozhrani resim
Pythonem na obou stranach (klient i server) :-)
Pridat k necemu Python nebo neco k Pythonu je jednoduche
a hned mam objektovy interface s transparetni serializaci,
portabilitou, moznosti prenaset nejen data, ale i kod
(o tom se i stavajicim objektovym rozhranim mezi
ruznymi platformami jen zdava), transparetne resenym
transportem, perzistenci, ...

Je to vcelku rychle, jednoduche, prudce a rychele pouzitelne.

>     Zajimave jiste, potrebne snad, ale zda se mi, ze DCOM je
> nepouzitelny pro free aplikace na Linuxu z duvodu nedostupnosti

No to je velky problem. Pokud jde jen o komunikaci
Linux - Linux (ci like UNIX) je DCOM ZCELA NEPERSPEKTIVNI.

> free implementace a jelikoz jsem nevidel zatim specifikaci, ktera
> nebyla oznacena "draft" pochybuji, ze se v dohledne dobe objevi.

MS se to snazi standardizovat u mezinarodnich standardizacnich
organizaci, coz se mu s partikularnimi vysledky dari, podobne
jako ODBC/CLI.

> S pozdravem
>     Petr Snajdr

S pozdravem