Uctovani pristupu k ppp

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Čtvrtek Únor 5 10:48:10 CET 1998

> 1.
>
> Kde se o tom da precist vice?
man ipfvadm
a prelozit kernel s IP uctovanim

> 2. Prohlizeni logu od Squida

> Kde se to da najit? Aspon nazvy prosim?
Nevim uz presne. Tusim, ze jsem to objevil v baliku squid, adresar
contrib.

> Jestli je to fakt uzitecne, neda se to nekde zverejnit? At nemusim delat
> co uz nekdo udelal?

Asi by to slo. Muzu to pripravit. Kam s tim?

> BTW, logovani ze squida se tyka jen toho na co kdo hrabal v nem, nebo se
> da i zjistit kdo neco stahoval zvenci (tedy ne z cache).
Ano, tusim, ze se da zjistit, jestli to tahal z cache
nebo z venku. Ale ty moje CGI skripty se o tohle nestaraji.