Uctovani pristupu k ppp

Pavel Voch voch na econ.muni.cz
Čtvrtek Únor 5 08:56:25 CET 1998

Dobry den,

On Wed, 4 Feb 1998 bravenec na optimit.cz wrote:

> [...]

OK, vidim tedy dve moznosti.

1.
> IP accounting.

Kde se o tom da precist vice?

2. Prohlizeni logu od Squida

> Ja tady mam na brane do internetu nastartovany squid
> a uzivatele nemaji jinou moznost, nez pres squid. Ke
> squidu se da sehnat par utilitek v Perlu pro statisticke
> vypisy. Z tech pak je dotycny hrisnik snadno k poznani.

Kde se to da najit? Aspon nazvy prosim?

> Krome toho si squid vede podrobny log. Pro prohlizeni mam
> udelane nejake CGI skripty, muzu si vypsat kdo kdy kam

Jestli je to fakt uzitecne, neda se to nekde zverejnit? At nemusim delat
co uz nekdo udelal?

BTW, logovani ze squida se tyka jen toho na co kdo hrabal v nem, nebo se
da i zjistit kdo neco stahoval zvenci (tedy ne z cache).

                                            Pavel Voch