Aplikace v root okne

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Čtvrtek Únor 5 19:12:21 CET 1998

    s: Dobry den, jde nejak donutit obecne x klienta, aby bezel v root
    s: okne tj. neco podobneho jako umi treba setrice obrazovky
    s: parametrem --root.

Nechci kecat do toho, cemu nerozumim, takze pouze suse konstatuji, ze to
asi nepujde.  Osobne bych doporucoval preci jen nejaky wm pouzivat,
existuji ruzne "usporne" wm, jestli se nepletu (ostatne jeden z takovych
byl pred lety fvwm :-).  Ubytek z plochy Emacsu muze byt celkem
zanedbatelny, pokud si u nej odpustis title bar nebo jak se tomu rika.
Navic by ses mohl dostat do problemu pri pouziti ediff.

Jinak diky za inspiraci, rad se kdyztak podelim o zkusenosti.  To by
mohlo vyresit muj problem s notebookem s 8 MB RAM, uvedomuji si, ze tam
vlastne krome Emacsu obvykle nic jineho v Xech nepoustim.

    s: BTW: A kdyz jsem u toho emacsu :-). Asi spatne hledam
    s: v manualech ( nemuzu si pomoct), ale jak udelat, aby mi rmail
    s: pred citovane radky v e-mailu vkladal znaky <?

Opravdu hledas spatne -- je to v "Emacs/Sending Mail/Mail Mode/Citing
Mail".

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a