Aplikace v root okne

snajdr na pvt.net snajdr na pvt.net
Středa Únor 4 19:07:28 CET 1998

Dobry den,
   jde nejak donutit obecne x klienta, aby bezel
v root okne tj. neco podobneho jako
umi treba setrice obrazovky parametrem --root.
Jde mi o to, ze z duvodu toho, abych se prinutil
naucit emacs jsem presel na
EDE (Emacs Desktop Enviroment) :-), coz spociva v tom, ze
po startu X Serveru se otevre pres celou obrazovku emacs
a nepousti se takove zbytecnosti jako window manager.
To by bylo v poradku, ale obcas potrebuji spustit nejakeho
x klienta a do jeho ukonceni se bez window manageru jaksi
nejde vratit k emacsu  :-). Reseni spustit window manager
a pak x klienta nejde, protoze ten mi posune emacs
o nekolik desitek pixelu smerem dolu a po jeho ukonceni
emacs zustane posunty. :-(
      Zajimave je, ze i presto jak velky emacs je, uspora
na takovych zbytecnostech jako window manager, dalsi jeho
nadstavby jako FvWMButtons ( ktere mi z neznameho
duvodu obcas zero pres 40% CPU) je celkem poznat :-)

BTW: A kdyz jsem u toho emacsu :-). Asi spatne hledam
v manualech ( nemuzu si pomoct), ale jak udelat, aby mi
rmail pred citovane radky v e-mailu vkladal znaky <?
:-)

S pozdravem
    Petr Snajdr