J&M, partitions

Petr Herman Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Pátek Únor 6 15:28:29 CET 1998

Mam (mel jsem :-( ) Linux na spol. disku s DOGem a virus J&M
mi premastil masterboot. Pomoci NDD jsem obnovil partitions
v DOGove oblasti a Nortonovym Diskeditem jsem tak nejak
intuitivne (rucne) dopsal i zaznamy pro Linuxovou cast.
Jedine, co se mi nepodarilo, bylo obnovit linuxove FS
na extended partition. Pochopil jsem, ze se ty logicke
partitions nejak retezi, ale nepochopil jsem to do te hloubky,
abych to uspesne opravil. Linuxovy fdisk si s tim take
neporadi - dokonce ji nemuzu ani vymazat. Popis toho, jak to
retezeni funguje, se mi nepodarilo najit. Muze mi dat nekdo
nejaky odkaz? Existuji nejake utility pto Linux (jakasi
obdoba NDD), kterymi by se to dalo opravit?

Diky
	Petr Herman