J&M, partitions

Petr Herman Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Středa Únor 25 13:26:09 CET 1998

Pred nekolika tydny (Fri, 06 Feb 1998)jsem tu mel dotaz,
na ktery jsem dosud nezaznamenal ani jedinou odpoved:

Petr Herman wrote:

> Mam (mel jsem :-( ) Linux na spol. disku s DOGem a virus J&M
> mi premastil masterboot. Pomoci NDD jsem obnovil partitions
> v DOGove oblasti a Nortonovym Diskeditem jsem tak nejak
> intuitivne (rucne) dopsal i zaznamy pro Linuxovou cast.
> Jedine, co se mi nepodarilo, bylo obnovit linuxove FS
> na extended partition. Pochopil jsem, ze se ty logicke
> partitions nejak retezi, ale nepochopil jsem to do te hloubky,
> abych to uspesne opravil. Linuxovy fdisk si s tim take
> neporadi - dokonce ji nemuzu ani vymazat. Popis toho, jak to
> retezeni funguje, se mi nepodarilo najit. Muze mi dat nekdo
> [...]

Znamena to, ze pod Linuxem neexistuje zadny jiny nastroj
pro praci na urovni partitions krome fdisku?
A kdyz ten neni schopen si s nabouranym zretezenim poradit,
ze mne nezbyde nic jineho, nez nabootovat DOS a cely disk
preformatovat? Kdyz fdisk nedokaze tu partition z nabourane
tabulky ani vymazat, pripadne mi ta situace dost tristni... :-(

Petr Herman