Kurz na Linux/UNIX?

Jaroslav Klaus J.Klaus na sh.cvut.cz
Sobota Únor 7 14:37:06 CET 1998

On Thu, 5 Feb 1998 08:01:23 +0100, Jarda Fikker <fikker na usa.net> wrote:
> Chtel bych zacit pracovat s Linuxem a rad bych tedy absolvoval nejaky kurs
> nebo seminar pro zacatecniky Linuxu. Poradi mi nekdo?

Nevim, proc to sem uz Lada Dobias nenapsal (snad ze skromnosti), ale na
http://cs.felk.cvut.cz/~xdobiasl/unix/UNXPRG/ je jeho bakalarska prace na tema
"Uvod do programovaní pod OS UNIX", jejiz soucasti je i kapitola "Uzivatelske
zaklady Unixu". Myslim, ze je to jako odrazovy mustek, taky docela dobre
(seznam nejpouzivanejsich prikazu, aby se zacatecnik neutopil v manualovych
strankach). Navic z jeho domovske stranky se pres link "O unixu a linuxu"
dostanete i na jeho vi-FAQ, jak uz tu kdysi anoncoval.

Jarda