Kurz na Linux/UNIX?

Hanus Adler had na pdas.cz
Sobota Únor 7 11:08:33 CET 1998

On Thu, 5 Feb 1998 08:01:23 +0100, Jarda Fikker <fikker na usa.net> wrote:
>Chtel bych zacit pracovat s Linuxem a rad bych tedy absolvoval nejaky kurs
>nebo seminar pro zacatecniky Linuxu. Poradi mi nekdo?

Dobry den,

je to tak trochu reklama, ale treba to tu bude zajimat vic lidi: Nase
firma pripravuje kurz zaklady Unixu a cele to je postavene hlavne na
Linuxu. Vice informaci na http://www.pdas.cz/sluzby.phtml

S pozdravem,

Hanus Adler

Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.
                                                       -- Dave Parnas