Jak zalohovat na remote tape

Roman Rohr rr na rohr.vsp.cz
Pondělí Únor 9 10:22:14 CET 1998

Dobry den.
	Chci se zeptat jakym zpusobem lze zalohovat na vzdalenou pasku.
Myslim, ze bych nejaky zpusob objevil, ale asi nebude ten nejlepsi.
	Snazil jsem se trochu cist dokumentaci, ale zrovna o tomhle jsem
toho mnoho nenasel. Docetl jsem se, ze tar umi pracovat s remote tape, ale
ze k tomu pouziva rsh. Ja mam ale sshd a rlogin zakazany. Zkousel jsem i
ssh, ale ztroskotal jsem na tom, ze tar -czf apache.tgz /etc/apache neni
totez jako tar -cz /etc/apache >apache.tgz. Taky moc neumim s paskou.
Nevim, jestli s ni tar neco provadi, nebo jestli na ni mohu normalne sypat
proud dat a ona (resp. driver) se postara.
	Jeste bych dodal, ze lokalne mi zalohovani chodi OK. Pote co jsem
upgradnul tar na 1.12, tak umim bez problemu i obnovovat (predtim mi to
nechtelo prepisovat symlinky).

Dekuji za pripadne rady, nebo odkazy na literaturu.

					Roman Rohr