Jak zalohovat na remote tape

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Únor 9 12:00:47 CET 1998

On Mon, 9 Feb 1998, Roman Rohr wrote:

> Myslim, ze bych nejaky zpusob objevil, ale asi nebude ten nejlepsi.
> 	Snazil jsem se trochu cist dokumentaci, ale zrovna o tomhle jsem
> toho mnoho nenasel. Docetl jsem se, ze tar umi pracovat s remote tape, ale
> ze k tomu pouziva rsh. Ja mam ale sshd a rlogin zakazany. Zkousel jsem i
> ssh, ale ztroskotal jsem na tom, ze tar -czf apache.tgz /etc/apache neni

Ja bych rekl tar -czf /dev/nst0 /etc/apache jen ten zapis je jiny u toho
vzdaleneho zarizeni - nevim presne jak - snad stroj:/dev/nst0 nebo tak
nejak ...

Pokud ale nemuzete na ten stroj kde je paska udelat rsh s dostatecnym
opravnenim , pak je Vam to stejne na nic. Muzete to zkusit obracene -
Na stroji kde je paska spustit

 ssh -l user stroj.k.zaloze "tar -c -z -f - /etc/apache" > /dev/nst0

Pokud si na tom zalohovanem stroji nastavite pristup pro uzivatele
user z toho stroje s paskou bez hesla a bude mit dostatecne opravneni
k backupu /etc , tak to muze chodit ..