Zacatecnik a instalace RH5 (+ X11 + Trio64)

Linux na p15.monet.cz Linux na p15.monet.cz
Pondělí Únor 9 16:35:00 CET 1998

Instaloval jsem si poprve RedHat 5.0, distribuce byla stazena
z ftp. Behem instalace, ktera nakonec dobehla a vse v podstate bezi,
se objevilo nekolik chybovych hlasek typu

indexhtml at line 152....
indexhtml at line 204...

a z toho se domnivam, ze neco chybi. Pritom v adresari RPMS mam vse.....
Dal jsem plnou instalace, ale nenainstaloval nekolik programu s tim, ze
nejsou
dodrzeny zavislosti.

Nevite, cim to je???

A jeste jedna otazka:
Po spusteni X11 je cely obraz posunuty o par bodu, takze vlevo neco
chybi
a vpravo je ten zbytek, Pritom mys ukazuje tam ,kde by to melo byt
(takze trefit spravne tlacitko je problem).
Kde se da nastavit offset pocatku videopameti?

Diky za rady

Ales Radikovsky
radik na p15.monet.cz