LN Knihy a Quake a APM

Hynek Med xmedh02 na manes.vse.cz
Pondělí Únor 9 20:21:17 CET 1998

On 9 Feb 1998, Snek wrote:

> Vzhledem k mnozstvi poruch a ruzneho hardveru, vidim jedineho vinika.
> Je tim APM + RH 5.0, v RH4.0 disk nikdy neusnul (bsdflush) a nedelal
> takove chyby, natoz aby se mi poskodily 3 disky a jeden znich
> navzdy odesel, jiz jej nenajde ani autodetekce Biosu ani rucne zadana
> geometrie.
>
> Co vy nato ????

Obavam se ze je to problem Seagate disku, jejich zastavovani je lepe
nastavit pres hdparm, a nezapomenout pouzit myslim -Z (disable strange
Seagate powersaving mode). I kdyz po takovychdle zkusenostech asi nebudes
mit moc chuti experimentovat se zastavovanim disku.. :-)

Hynek

--
Hynek Med, xmedh02 na manes.vse.cz