LN Knihy a Quake a APM

Snek s0000 na os3.os.ds.mfcr.cz
Pondělí Únor 9 18:55:22 CET 1998

Zdravim!

Moc se omlouvam za opetne pozdni dodavky. Ty obrazky pro
knihy asi nebudu moci dodat. Odesel mi 2GB HDD. Pokusim
se jeste doplnit clanek o recenzi knihy Apache.

Quaka napisi snad dnes vecer a prihodim tami neco o QuakeII.

Mam na vas jeden veliky dotaz. Vzhledem k tomu ze vas zajimlo
APM tak se ptam vas jako prvni nez to poslu do konference.

Mam dve ruzne PC a zapnutou volbu APM v Biosu a jadre (2.0.33)
Na trech ruznych discich (IBM, "Sigejt" a Western) se mi projevila
totozna chyba a pro jeden byla bohuzel smrtelna.

Po usnuti disku pomoci APM se zacnou vyskytovat LBAsector
vyrovna hlaseni jadra a obcas to nejde precist, dale to hlasi
/dev/hda timeouty a jse to jen natvrdo resetovat. Pak se zhrouti
partitions a pokud se vsechny partitions na disku pres fdisk
nezalozi znovu tak to necte a vydava to zajimave zvuky jak litaji
zmatene hlavicky disku. Bohuze na nejvetsim znich 2GB Sigejtu
mi neco odvarilo ty hlavicky a prisel jsem o nej!

Vzhledem k mnozstvi poruch a ruzneho hardveru, vidim jedineho vinika.
Je tim APM + RH 5.0, v RH4.0 disk nikdy neusnul (bsdflush) a nedelal
takove chyby, natoz aby se mi poskodily 3 disky a jeden znich
navzdy odesel, jiz jej nenajde ani autodetekce Biosu ani rucne zadana
geometrie.

Co vy nato ????

S pozdravem Snek :-(((