DOS -> NFS

Úterý Únor 10 12:33:54 CET 1998

On Tue, 10 Feb 1998, Stefan Simko wrote:

> co sa tyka zdielania linuxovskeho disku dosovskymi klientami, riesenie
> je pcnfsd na linuxe
> a nfs klient pre dos
> s tlacenim to je horsie, bud pouzijes sambu ak mas  aj wfw/w95 alebo to
> spravis naopak a tlaciaren das na dos a zozenies si lpd (ja to tak mam)

Nebo je mozno pouzit Sambu a klienta pro DOS, je dostupny zdarma nekde na
ftp.microsoft.com. Tem pak umi sdilet jak disky tak tiskary. Jenom je
hloupe ze to zabira spoustu pameti a v dosu se s pameti obcas musi hodne
setrit. A taky mi pripadal o dost pomalejsi nez klient co je ve windows.

Leos Bitto