DOS -> NFS

Pavel Hanak hanak na brailcom.cz
Čtvrtek Únor 12 19:24:38 CET 1998

On Tue, 10 Feb 1998, Leos Bitto wrote:

> Nebo je mozno pouzit Sambu a klienta pro DOS, je dostupny zdarma nekde na
> ftp.microsoft.com. Tem pak umi sdilet jak disky tak tiskary. Jenom je
> hloupe ze to zabira spoustu pameti a v dosu se s pameti obcas musi hodne
> setrit. A taky mi pripadal o dost pomalejsi nez klient co je ve windows.

S tou pameti je to docela katastrofa. Zrovna predevcirem jsem to nekde
instaloval, a maximum volne pameti na tom konkretnim pocitaci, jehoz jsem
byl schopen docilit, se pohybovalo okolo 470 kB. Pak uz tam ale bezne
dosovskeho programy (napr. casto pouzivana ucetnictvi postavena na
dosovskem FoxPru) v podstate nelze spustit.

Pavel Hanak
Brailcom, o.p.s.
Vysehradska 3/255, Praha 2
tel.: 02/299151  e-mail: hanak na brailcom.cz  http://www.brailcom.cz