Clanek o nasazeni Linuxu

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Únor 11 20:35:28 CET 1998

   Datum: streda, 11.unora 1998 11:56:51 +0100 (MET)
   Odesilatel: Radek Vybiral <Radek.Vybiral na vsb.cz>

Preji prijemny den,

   > Nasel jsem take o tomto zminku na vyhledavaci altavista.digital.com.
   > Jeste predevcirem tam nebyla ani zminka o tom, ze to cele bezelo na
   > Linuxu, ted uz tam je odkaz na Redhat.com

tohoto temata se jeste dotknu v nove rubrice "Zasmali jsme se!" v
Linuxovych novinach... Nechte se prekvapit.

   > Pokud by to slo, primlouval bych se, aby byl tento clanek pretisten v
   > dalsim cisle Linuxovych novin, at se dela reklama, ktera mluvi za vse :)

:-) Clanek o Titanicu tam samozrejme bude - dokonce uz jej mam ve svem
zdrojovem textu Linuxovych novin - bohuzel to ale nebude preklad
puvodniho clanku z Linux Journalu. Dekuji za upozorneni.
--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz